úterý 23. srpna 2016

Rimmel - řasenka Scandaleyes Reloaded

Venku už zase svítí sluníčko a já mám pro vás další recenzi. Na FB i na Instagramu jste mohli vidět fotku mých cupcaků (čokoládové s arašídovým krémém) podle Cat & Cook. 

Tuhle řasenku jsem dostala na testování od Rimmelu. Na jednu stranu jsem s ní byla moc spokojená, na druhou stranu vůbec.


Scandaleyes Reloaded je novinkou od Rimmelu  slibující extrémní objem, ale především odolnou výdrž vůči vlhkosti a rozmazání. Řasenka by měla vydržet celý den a snadno se odličovat. 

Řasenka se opět pyšní svým jednoduchým, ale přesto elegantním designem. Především neonově oranžová barvička s černým nápisem dodávají tomu ten správný šmrnc 

Řasenka má skvělou pigmentaci a výdrž. Tu jsem si opravdu nemohla vynachválit. Opravdu vydržela vlhko, popřípadě slzení očí. Dobře se mi také odličovala a to odličovákem od Garnieru (zelený).

Naopak mi vůbec nevyhovoval kartáček. Nabere spoustu barvy a já pak musela řasy dlouho pročesávat.

Nakonec jsem jí věnovala Terezce, tak snad s ní bude ona spokojená. 




Žádné komentáře:

Okomentovat