pátek 19. srpna 2016

Maybelline - rtěnka Color Sensational v odstínu Sunset Blush

Přípravy na stěhování a vysokou jsou v plném proudu, takže jsem konečně našla čas na článek. Tentokrát je to recenze na rtěnku, kterou jsem si koupila ve výprodeji v DM. Stála mě asi 60 Kč, normálně stojí myslím 130 Kč.


Jednu rtěnku od této značky už mám, její recenzi najdete zde.
Barva je středně sytá a rty vydrží po aplikaci i  poměrně hydratované. Rtěnka je to krémová, nepočítejte tedy s tím, že by měla nějakou světobornou výdrž. 
Přesto bych řekla, že výdrž ve srovnání s jinými rtěnkami není vůbec špatná.

Balení je klasicky hranaté, rtěnka sama je ve stříbrném pouzdře a víčko je výrazně růžové, průhledné. Obal je klasika, která nikoho neurazí, ale že by mě zaujala v regále to se říct nedá. 

Barva je růžovo oranžová, a pro plnou pigmentaci je třeba ji navrstvit.








Žádné komentáře:

Okomentovat