středa 3. srpna 2016

Balea - krém na nohy s ureou

Než se vrhnu na pečení, uklízení a další balení, mám pro vás další recenzový článek. Výsledky mého pečení můžete sledovat na FB i na Instagramu.

Dnešní recenze se týká krému na nohy s ureou, který je od značky Balea. 


Urea neboli močovina, kterou krém obsahuje, je obecně skvělá na změkčování vysušené a ztvrdlé pokožky. Pokud vás tedy tahle složka neděsí (což by byla škoda), na suché nohy i ruce je nenahraditelná. Krém se ale pyšní i obsahem vitaminu B3 a kyseliny mléčné. 

Konzistenci má hutnější a hodně mazlavou, za což je asi odpovědný glycerin ve složení. Nejdřív vám skoro přijde, že se krém ne a ne vsáknout do pokožky, pak ale zjistíte, že se pěkně vstřebává, aniž by cokoliv zamastil. 

Jediné, co někomu může vadit je asi jeho vůně. Ta je taková chemická a ne úplně obvyklá. Možná bych trochu zkritizovala i obal, otvírání se mi ztěžka zaklapává. O samotném krému už ale nemůžu říct křivého slova.

Krému je 100 ml a stojí 40 korun. Jako všechno od značky Balea koupíte v DM drogerii.

Po pár použitích jsem se dočkala krásně jemných a hebkých nohou bez jediného suchého místa nebo prasklinky. Nějak jsem dokonce nabyla dojmu, že když budu pořád dokola tenhle krém používat, nebudu muset sáhnout ani po pemze :) Uvidíme, každopádně po pár použitích mám nohy v perfektním stavu a velice mě to těší :) A taky musím říct, že kam se hrabou různé vazelíny a jiné mastnoty, co vám nohy hydratují nebo vyhladí jen na chvíli, ale s pořádně suchými místy nebo prasklinkami si neporadí.

Máte s ním někdo zkušenost? Jaký je váš nejmilovanější krém na nohy?




Žádné komentáře:

Okomentovat