čtvrtek 4. srpna 2016

Essence - tekutá rtěnka odstín 05

Venku krásně svítí sluníčko a já mám pro vás jednu recenzi, bohužel na přešlapový produkt.

Tekutou rtěnku jsem dostala od Janičky k narozeninám, a byla jsem nadšená. Hrozně dlouho jsem je chtěla vyzkoušet a prakticky všechny odstíny. Nejvíc mě lákala 01 Colour party neboli barbie růžová a 06 Make a statement, krásná tmavě třešňová. Přesto mě odstín 05 Peach party potěšil.


Jedná se o tlumenou, oranžovo růžovou barvu.

Obal je pěkný, průhledný s vnitřkem ve tvaru rtěnky. Aplikátor je "leskový", zúžený štěteček, pracuje se mi s ním dobře, nabírá tak akorát barvy a hezky rty vykreslí. 

Co musím pochválit je chuť a vůně, rtěnky hezky sladce voní, připomíná mi to vanilku, a při olíznutí to jde taky poznat, není to žádná obvyklá rtěnková chuť. Pořád to na rtech cítíte, nezaschne to.

Pigmentace není vůbec dobrá, musím nanést na rty několik vrstev, které se ale přemazávají, takže je to ve výsledku jako normální lesk. Míře pigmentace jsem se divila, protože na ruce vypadá barva hezky a pigmentovaně.

Výdrž je samozřejmě nízká, jídlo a pití nezvládnou, a navíc mi přijde, že rtěnka mizí prostě sama od sebe, bez jakéhokoli olizování rtů. Naštěstí moc nelepí.  






Žádné komentáře:

Okomentovat