pátek 15. dubna 2016

Maybelline Color sensational odstín 900 Pink pop


K obecným starostem ještě absolutně nestíhám na maturitu. Přesto mám pro vás dneska článek na rtěnku, kterou jsem dostala od Barunky k vánocům. Jen se mi pak někam zatoulala, takže recenze až dnes.


Musím říct, že mě tahle rtěnka vážně mile překvapila.
Barva je syté a rty jsou po aplikaci poměrně hydratované. A protože je rtěnka  krémová, nepočítejte s tím, že by se jednalo o trvalejší rtěnku.
Přesto bych řekla, že výdrž ve srovnání s jinými rtěnkami není vůbec špatná.
Klasické hranaté balení, jak jsme u těchto rtěnek zvyklé, je pořád stejné, rtěnka sama je ve stříbrném pouzdře a víčko je výrazně růžové, průhledné. Obal není nic, co by mě zrovna nějak zaujalo, ale přiznám se, že mi to celkem nevadí, je to prostě taková klasika, která neurazí, ale ani nenadchne a myslím, že kvůli obalu si tuto rtěnku nikdo nekoupí.
Přes drobné chybičky bych Vám tyhle rtěnky určitě doporučila, myslím, že s nimi uděláte za málo peněz velkou parádu.

Cena je cca 140 Kč.





Žádné komentáře:

Okomentovat